zaterdag 25 maart 2017

Going green with tulips.

digital stamp Tulips from PowerPoppy by Marcella Hawley
Papermania capsule Chelsea Green paperpad by Do Crafts
Die cuts:
from Marianne Design:
LR0415 square frame - bloemetje CR1209
from Nellie Snellen:
Straight dotted round (circle stamp) MFD085
3 colours seambinding for a triple bow
white ink: Picket Fence Distress ink
Caran d'Aché Supracolor Soft Pencils
***********
Since a long time something on my blog ;).  One of my passions is colouring and having lauched into the world of adult colouring that passion is becoming quite the journey.  Not just the Facebook world of adult colouring (what an encouraging world) but it was going on Instagram that really brought my mojo back - doing lots of things people actually like (still so strange) and finding myself doing even better and so much more.  The downside is no time to blog anymore.  For me other doors are opening up and I truly need to step through them ;).

Sinds lang weer eens iets op mijn blog ;).  Eén van passies is kleuren en sinds ik de wereld van het kleuren voor volwassenen ben gestapt is die passie een hele reis geworden.  Niet alleen de Facebook wereld van volwassen kleuren (wat een bemoedigende wereld) maar het was vooral het gaan op Instagram dat mijn mojo weer terug gebracht heeft - veel verschillende dingen doen waar mensen van houden (nog altijd zo vreemd) in zodanige mate dat ik beter wil worden en zo veel meer wil doen.  Het nadeel is dat ik dan ook geen tijd meer heb om te bloggen.  Voor mij gaan andere deuren open en ik moet er nu echt doorgaan ;).

Having said all that I still like to make cards too :) and if I see a challenge I like ah well I will play along.  So today a card for the Let's Go Green challenge from the PowerPoppy blog.  Green so I've coloured the tulips in a green colour and made the card with green, white and craft.  I think the card speaks for itself.  The colouring I've filmed and made a YouTube video - something I always wanted to do of my crafting is to make videos ;).
Dit gezegd zijnde hou ik ook nog wel van een kaartje maken :) en als ik een uitdaging zie die ik wel zie zitten doe ik graag eens mee.  dus vandaag een kaartje voor de Let's Go Green challenge op the PowerPoppy blog.  Groen en dus heb ik de tulpjes groen gekleurd en heb de kaart met groen, wit en kraft gemaakt.  Ik denk dat het kaartje wel voor zichzelf spreekt.  Het kleuren heb ik gefilmd en heb er ook een YouTube video van gemaakt - iets dat ik al heel lang wou doen is videotjes  maken van mijn werk  ;).


Long post but I hope you liked it :).
Een lang verhaal maar ik hoop dat jullie toch genoten hebben :).

Thank you for stoppin'by :).
Dank jullie wel voor het langskomen :).

***************
With this card I like to enter the following challenge:

20 opmerkingen:

Je@net zei

Fijn je weer te zien in Blogland, Misseke.
En wat een pracht van een kaart heb je gemaakt. Heel mooi ingekleurd, joh!

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart Misseke !
Heel mooi ingekleurd .
Groetjes Doris

Wies zei

Wat leuk Misseke om weer een blogpost van je te lezen. Prachtige kaart heb je gemaakt. Mooi ingekleurde digi en ook heel mooi zoals je het lint hebt verwerkt op je kaart. Ook leuk dat je een video hebt gemaakt van het inkleuren van de digi.
Groetjes, Wies

Sylvia zei

Leuk je weer te zien,Misseke.Je komt gelijk met een prachtige kaart.Mooie rustige kleuren en een hele mooie digi.Fijn weekend.

Groetjes,Sylvia.

Nelleke zei

Fijn complimenten, ik dacht dat het een plaatje was! Zo mooi zeg. Lekker bezig he maar vooral genieten is het belangrijkste. Groetjes, nellleke.

GerJanne zei

Hoi Misseke,
leuk dat je van alles nieuw ontdekt hebt! En dat je er voldoening uit haalt! Hier in Blogland is het voor mij goed toeven, dus ik verhuis nog niet ;-)
Je kaart is heel mooi en je kleurwerk ook! Prachtig!!
Groetjes,
GerJanne

Scraptastisch zei

Hoi Misseke
Een youtube filmpje wat leuk!!! Prachtig om te zien hoe je prachtige plaatje tot stand is gekomen! Volg je hart en haal plezier uit je hobby en veel plezier met het kleuren!
Lieve groetjes van Gerie

Margo zei

Wat een prachtige kaart Misseke en wat mooi ingekleurd ! Geniet maar van het kleuren ! Het is zo ontspannend !

Nota Bene zei

Leuk om weer een kaart van je te zien! Erg mooi gekleurd!
Groetjes, Nele

Miriam zei

Geweldig weer ! Waar haal je dat mooie lint toch vandaan ... love it 😍

carla zei

Dat is weer even geleden Misseke.
'k Ben blij je terug te zien.
En nog wel met zo'n prachtig kunstwerk.
Fantastisch mooi gekleurd.
Groetjes,
Carla

Ans Gilbert zei

Hoi Misseke,
ik zie op FB al die prachtige kleurwerken voorbij komen en ook op Instagram, wat kun jij geweldig kleuren..Je kaartje zag ik ook al net als het filmpje..
Het is een prachtige kaart geworden, met een mooie strik!
groetjes,
Ans

Nancy Soetaert zei

jammer dat we je mooie kleurwerk hier op blogger moeten missen, je kleurt zo mooi... Maar je moet natuurlijk doen wat voor jou het beste, leukste, ... is!
Hopelijk toch nog vaak tot blogs!
nancy

Hermien zei

Fijn om nog eens wat van je te horen Misseke, en dan laat je ons gelijk weer zo'n mooie kaart zien.

Groetjes Hermien

Rosina zei

Wat leuk dat je weer een mooi kaartje hier op blogs laat zien Misseke...
en fijn dat je met het kleuren je creativiteit lekker kwijt kan...deze tulpen heb je in ieder geval schitterend gekleurd op kraft en die mooie strik maakt het helemaal af ...

groetjes Rosina

Marjan zei

Erg mooi gedaan en zo leuk dat je er ook een filmpje van maakte. Ik miste je al op je blog, maar begrijp dat er nu andere zaken zijn die je bezig houden. Veel plezier daarmee, Misseke.

Caroline Cards zei

Je hebt een mooie kaart gemaakt met het prachtige kleurwerk!
groetjes, Caroline

Epie zei

Wwaauuwww hier ook even veel complimenten ,
voor deze mooie kaart met goed uitleg Misseke !!
Groet Epie

Margreet zei

Toch nog een keer een kaartje van jou met schitterend kleurwerk, Misseke...maar als ik naar je videootje kijk en je verhaaltje leest, zit je geenszins stil!
Doe wat je voor je gevoel moet doen en geniet!
xxx Margreet

Anja zei

Wat een leuke kaart! Het plaatje is erg mooi en ik vind je bloementoef ook prachtig!
Groetjes Anja