dinsdag 27 december 2016

Simply Camellias



 

Simply Camellias Power Poppy stamp van Marcella Hawley
Dutch shape art ticket stencil van Dutch Doobadoo
Classic K McKenna paperpad van K-Company
Copic & Spectrum Noir alcohol markers
******
Vandaag weer een blogbericht met een 3-paneeltjes kaart gemaakt met de stempels van Power Poppy.  Toen ik de gestempelde paneeltjes aan het kleuren was heb ik ook een wip foto geplaatst op mijn Instagram account, doe ik wel vaker, en tot mijn grote verwondering werd deze opgepikt door het Power Poppy blog en vermeld in deze post.  Grote verrassing en ik superblij natuurlijk :).
Omdat het toch een redelijke dikke kaart wordt maak ik tegenwoordig een 0,5 cm bandje tussen de basispanelen en op de achterzijde bevestig ik een dun lint zodat het kan worden gestrikt en een klein cadeautje wordt.  De handmade stempel is van de Xenos.  Met de Ultimate Pro maak ik dan ook nog een bijpassende enveloppe om te versturen.
De ontvangster was er superblij mee en daar doen we het ook voor ;).

Dank jullie wel voor het langskomen :)
en hartelijk dank voor jullie lieve reacties :)
Misseke











13 opmerkingen:

!neke zei

Hoe leuk Misseke !!!!
Ik heb het bekeken, super !
Het is ook een mooie kaart !!!!!
groeten Ineke

Je@net zei

Wauw...wat is dit mooi geworden, Misseke. Een prachtige kaart heb je zo gemaakt!

Marfien zei

wat superleuk dat ze dit geplaatst hebben, kunnen wij ook even "achter de schermen" kijken. Pracht kleurwerk en een mooi cadeautje

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan Misseke!
Mooi ook dat het met het lint sluit.
Voor jou ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar....en dank je wel voor alle lieve reacties op mijn kaartjes!

Groetjes Diny

Rosina zei

Dat is een schitterend drieluikkaartje Misseke...wat heb je die bloemen prachtig ingekleurd...wel gaaf dat ze je kaartje opgepikt hebben van instagram...
super leuk voor je....geniet ervan...
liefs Rosina

Marja zei

Prachtig 3 luik heb je gemaakt....bloemen zijn supermooi ingekleurd.
Groetjes Marja.

Margreet zei

Hoe leuk is dat Misseke...ik ben even wezen kijken en je krijgt alle eer!
Logisch, want het is ook een gaaf drieluikje geworden (en handig om er een lintje tussen te plakken)...mooi, een bijpassende envelop...dan wordt het idd een cadeautje!
xxx Margreet

Ria zei

Heel mooi Misseke.
Groetjes Ria

Hermien zei

Je drieluik is prachtig Misseke, en zoiets prachtigs verdiend wel een lintje vind ik....al is het maar om de boel netjes bij elkaar te houden!

Groetjes Hermien

Ans Gilbert zei

Hoi Misseke,
leuk om het berichtje te lezen over je wip creatie..
Het zijn prachtige stempels en heel mooi ingekleurd, handig om een -rug- te maken en de strik maakt het dan helemaal compleet,
groetjes,
Ans

Dora zei

Schitterend!!

Freubelmina zei

Prachtige kaart in schitterende kleur.
Alle goeds voor het nieuwe jaar gewenst misseke.
Liefs, Wilma

Gertie zei

Wauw weer zo een mooi prachtig drieluikje , hij is net zo mooi als de paarse die ik heb gekregen haha
Ik reageer wel wat laat , maar ach je weet wel waarom .
Hoop in het nieuwe jaar weer heel veel tegenieten van je mooie kaarten
Groetjes van Gertie