maandag 31 mei 2010

A vintage Christmas

3D: Marianne Design
paper: Eskimo Kisses paperpad from Basic Grey
ribbon/lint: Hobbyvoordelig
*****************

3D: Marianne Design
paper: Joyeux Noël from Papermania
ribbon/lint: Hobbyshop Christa
*****************
3D: Marianne Design
paper: A wonderful Christmas time from Papermania
ribbon/lint: Hobbyshop Christa & Joy ribbon
*****************
 
3D: Marianne Design
paper: Wassail paper pad from Basic Grey
*****************
 
I started my Christmas cards early this year because I have a challenge that I have to do 4 of them each month.  It helps a lot - I have to make over 50 cards each year and last year october and november I was still busy doing them.  So this year I started in january.  Some easy some embroidery and this month I decided Vintage here I come. Are they  really 'the' vintage style - probably not but then again who cares ;).  I was inspired with the beautiful cards from Marjan van der Wiel - she made a lot of them with these 3D vintage découpage  sheets - I give it a go and had a lot of fun doing them and that for me is the most important thing ;)
 
 Ik begon vroeg met mijn kerstkaarten dit jaar omdat ik een uitdaging heb van 4 kerstkaarten per maand.  Een zege - ik moet er iedere jaar over de 50 maken en meestal oktober/november zit ik nog te zweten.  Dus begon ik dit jaar in januari.  Een paar gemakkelijke, wat borduurtjes en deze maand besloot ik Vintage ik kom er aan ;). Zijn ze nu echt in 'de' vintage stijl - waarschijnlijk niet maar wie kan het wat schelen ;).  Wederom was ik geinspireerd door de mooie kaarten van Marjan van der Wiel - ze maakte er een heleboel met deze 3D vintage knipvellen - ik probeerde er ook wat van te maken en had een boel plezier om ze te maken en dat is momenteel voor mij het voornaamste  ;).
 
Thanks for stoppin' by and I am looking forward reading from You ;).
Dank jullie wel voor jullie bezoekje en ik  kijk uit naar jullie commentaartjes ;)

Greetings - Groetjes
Misseke

9 opmerkingen:

Kitty Dieleman. zei

O Waauuwww wat zijn je kaarten prachtig zeg nou daar kan je zeker mee pronken hoor.

SUPER.

Groetjes Kitty

Yvonne zei

Hallo Misseke,
Schitterende kaartjes zijn het.
Hele mooie plaatjes.
Groetjes,Yvonne.

Eef zei

Ha Misseke,

Je hebt goed je best gedaan hoor meid,je kaartjes zijn prachtig geworden!

Liefs Eef

Margreet zei

wat een prachtige kaarten, Misseke!!
xxx Margreet

anneke's creaties zei

woh Geweldig Wat zijn DIT Mooie vintage kerstkaarten, echt super.

groetjes anneke

Silvia zei

Hallo Misseke,

Wat een geweldige vintage kerstkaarten heb je gemaakt. Je hebt er een volger bij hoor.

gr. Silvia

Willy's creations zei

Prachtige kaartjes heb je gemaakt.

Groetjes,Willy

Anoniem zei

wat een schitterende kaarten ! Grtz ieke

Marleen zei

Hele mooie vintage kert kaarten.

Echt een inspiratie !!

Bedankt voor het delen van je mooie kaarten

Groetjes Marleen