maandag 19 december 2016

Vintage auto

Barbershop paperpad Kaisercraft
plaatje GH3108 Gerda's hobbyshop
Weathered clock Sizzix
letters, filmstrip, radertjes van Joy!crafts Noor Design
Cuttlebug Diamond Plate embossfolder
Inca Gold Iceblue
******
Eindelijk weer eens een blogpost :).  
De kerstkaarten zijn de deur uit en die hebben me de laatste weken behoorlijk doen doorploeteren met of zonder zin.  'k Had er ook kunnen kopen maar - en ook al ben ik er vast van overtuigd dat 90% in de vuilbak terecht komt - kan ik het toch niet over mijn hart krijgen er geen zelf te maken.  Maar hup heb het klusje weer geklaard en ik hoop dat het nieuwe jaar deze keer wel veel knutselzin brengt ;).
Ondertussen ook nog een aantal verjaardagen gehad zoals Oom Ad die 70 werd en daar hoorde natuurlijk een kaartje bij.  Gelukkig is er pinterest en ik ben een fervente pinner dus was de inspiratie vlug gevonden.  De embossfolder en alle stansjes zijn in meer of minder mate afgeschuurd en bewerkt met Inca Gold.  Ik zeg het niet gauw maar ik was best tevreden over de kaart en nu de tijd er weer is ook de hoogste tijd om hem te tonen ;).

Dank jullie wel voor het langskomen 
en de lieve reacties :)
Misseke

19 opmerkingen:

lenywim35 zei

Mooie kaart geworden Misseke. Ja dat Pinterest kan ons best wel eens van dienst zijn. Succes er mee. grts leny

Rosina zei

Prachtig kaartje voor je oom gemaakt Misseke...zo een sjieke oldtimer auto erop....SCHITTEREND!!!

groetjes
Rosina

Diny zei

Hoi Misseke....leuk je weer te zien met een prachtige kaart waar je zelf zeker tevreden over mag zijn....hij is schitterend!
Bij ons zijn ook alle kaarten de deur uit en ook alles zelf gemaakt....precies wat jij zegt....je wil toch naar iedereen een eigengemaakte kaart sturen he! Bij ons in de familie verwachten ze zelfs ieder jaar van mij een eigengemaakte kaart....haha!
Groetjes en tot blogs,
Diny

Je@net zei

Wat een leuke en stoere kaart is dit geworden, Misseke!

Margreet zei

Ik had je al gemist, Misseke, maar met dit kaartje ben je weer helemaal terug en op het goede pad...ga zo door! Ik vind hem schitterend!
xxx Margreet

Nancy Soetaert zei

fijn weer een kaartje van je te zien! Héél mooie mannenkaart!
groetjes
nancy

Ans Gilbert zei

Hoi Misseke,
ik zag deze kaart net op FB, leuk dat je weer een blogpost hebt..ik vind je mannenkaart super..
groetjes,
Ans

Anita van Merode zei

Drukjes gehad zeg!! Weet zeker dat je kaartjes gewaardeerd zullen worden. Deze kaart is heel erg leuk geworden hoor.
Gr Anita

Anoniem zei

Gaafff!!!
Creatieve groetjes, Gaby

!neke zei

Gave kaart Misseke !
En de knutselzin komt vast wel weer !!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een hele gave kaart geworden Misseke. Hip hip hooray voor pinterest en wat leuk om weer iets van je te lezen ;)
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Nou jij mag heel tevreden zijn over deze kaart! Hij is prachtig!! Dat zal je oom ook wel vinden denk ik!
Groetjes,
GerJanne

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart Misseke. Super de sup mooi gemaakt! Inderdaad pinteres is leuk om ideetjes op te doen! Groeten Trijntje

Marfien zei

leuke kaart, fijn dat je weer iets laat zien

Corrie zei

Ik ben de kerstkaarten ook een beetje zat hoor Misseke, even iets anders, heerlijk toch.
Je kaart is weer supers, zo mooi gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Doris knippenenplakken zei

Hoi Misseke ,
Prachtige mannenkaart ! De radertjes zijn super op je kaart heel mooi geheel .
Fijne feestdagen Groetjes Doris

Marja zei

Stoere mannenkaart...daar mag je ook wel tevreden over zijn hij is supermooi!!
Groetjes Marja.

carla zei

Misseke dit is een schitterende kaart.
Alles past zo mooi bij elkaar.
Super tof gedaan.
Groetjes,
Carla

Erica ♥ zei


Wat een gave en stoere kaart,
heel mooi gemaakt ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Hert-rendier-ree}