donderdag 27 november 2014

Christmas shopping

Vintage Winter paperpad Maja Design
Daisy Christmas Shopping - DDS3346 Marianne Design
die Joy!Noor! 6002/0360
Caran d'Ache supracolor soft pencils
Icicle stickles
Flowersoft Polar White
Walnut Stain
*****
Thursday so time for another Christmas card.  Getting ready for Christmas was the theme for Hazel this week and for this I've used the Christmas Shopping stamp from the Don & Daisy collection.  Daisy is coloured with pencils and I've added flowersoft to the fur and the pompoms.  To finish I've added a simple bow and some blingbling.

Donderdag dus tijd voor een nieuwe kerstkaart.  Je klaarmaken voor het kerstfeest was het thema voor Hazel deze week.  Hiervoor heb ik de Christmas Shopping stempel uit de Don & Daisy collectie gebruikt.  Daisy is gekleurd met potloden en op het bont en de pompoms heb ik flowersoft toegevoegd.  Om af te maken heb ik een strik en wat hotfixsteentjes toegevoegd.

Bij deze wil ik jullie ook heel hartelijk danken voor alle lieve berichtjes naar aanleiding van mijn ogen, het deed me echt goed ;).  Het gaat gelukkig al een stuk beter en ik moet nu toch nog ruim 2 weken druppelen.  De moed zit er nu toch weer wat meer in dat het ook weer helemaal goed komt.  Ik heb de bril voor binnenshuis en de lenzen voor buitenshuis.  Een kappersbezoekje met bril  (nou ja meer zonder) afgelopen week zorgde bij mij al behoorlijk voor wat frustraties want zonder zie ik amper.  Als het definitief gedaan zou zijn met de lenzen zal ik er wel aan moeten wennen, het is dan niet anders.

Thanks for stoppin' by :).
Dank jullie wel voor het langskomen :).
Misseke

*******
Dit is de 48ste kerstkaart voor de 52 weeks of Christmas Challenge  

*******

I would like to enter the following challenges:
Craftyhazelnut's Christmas Challenge, challenge 204: getting ready for Christmas
Craftyhazelnut's Christmas Challenge extra, november 2014: anything goes

25 opmerkingen:

Yvonne zei

Mooi kaartje Misseke, leuk stempeltje. Succes met je ogen. Ik heb jaren geleden ook problemen met lenzen gehad en moest ook weer aan de bril. Als ik eigenwijs was gebleven liep ik het risico om blind te worden. Het went hoor altijd een bril.
Groetjes, Yvonne.

Bep zei

Hoi Misseke,

Weer een mooie kerstkaart leuke stempel.

Gr...Bep ☺ ☺ ☺

Anoniem zei

Wat een prachtige kaart!
En heeeeel mooi papier! Prachtige stans achter het afdrukje...heel sierlijk geheel!
Heel veel succes nog even en hoop dat het allemaal gunstig voor je uitvalt!
Groetjes Jacomijn

Unknown zei

jaaaaaaaaaaaaa het is weer een super mooi kaartje geworden , mooi stempeltje . Ben helemaal happy dat het met je ogen beter gaat en tegenwoordig zijn er zoveel leuke brillen
groetjes van brilsmurfin Gertie

Ans Gilbert zei

Hoi Misseke,
wat heb je een prachtige kerstkaart gemaakt, mooi papier, lief afdrukje en de strik is er prachtig bij,
fijn dat je weer meedoet aan 52 Weeks of...
liefs Ans

Marleen zei

Helemaal leuk Misseke! Dit stempeltjes is bij mij ook favoriet.
Groetjes, Marleen

carla zei

Dit is weer een prachtige kaart in hele mooie kleuren en een fantastische mal in verwerkt.
Mooi gemaakt Misseke.
Groetjes,
Carla

Doris knippenenplakken zei

wat een schitterend kerstkaartje!
Mooi papier heb je gebruikt leuke ingekleurde stempel.
Succes met je ogen .
Groetjes Doris

nans'creablog zei

Fijn dat het weer beter gaat Misseke. En je kaartje ziet er weer prachtig uit zoals altijd.

Groetjes,
Nans

lenywim35 zei

Wat maakte je weer een mooie kaart Misseke, prachtig gedaan. Mooie strik heb je er op.
En wat je bril betreft meis, Weet je hoe groot een oceaan is? Die heb ik als 9 jarige gevuld met mijn tranen, omdat ik een bril moest dragen. Tegen deuren geschopt, mijn fiets tegen de grond gesmeten, mijn pop zijn kop er af gedraaid. En hielp het ..........?? En nu wil ik hem niet meer missen. Hij hoort bij me.
Ik hoop meis, dat het went. gr leny w

Irene zei

Leuke kaart Misseke en deze Daisy is zooooooooo schattig, ik heb har ook net ingekleurd maa kaat is nog lang niet af. Er zijn zulke leuke brillen, zal best even wennen zijn maar alles beter dan oogproblemen toch??

xx Irene

Scraptastische hobby zei

Hoi Misseke,
Je hebt een heel lief kerstkaartje gemaakt! En ik zou me maar geen brillen zorgen maken er zijn zoveel leuke modelletjes! Ik zelf moet er niet aan denken om lenzen in mijn ogen te hebben! Succes ermee! en liefs van Gerie

Wies zei

Mooie kaart Misseke. Leuke stempel, mooie kleurencombinatie en strik.
Gelukkig dat het weer beter gaat met je ogen.En moet je toch definitief een bril, het is wennen maar er is altijd een leuk model dat bij je past.
Groetjes, Wies

Anoniem zei

Mooie opbouw van je kaart, Misseke!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Hermien zei

Wat een lief kaartje Misseke

Groetjes Hermien

Ingrid Reyners zei

Wat een mooi kerstkaartje is het Misseke , daisy is Zooo schattig. Ik hoop dat het allemaal goed gaat met je ogen, het allerbelangrijkste is dat je goed zicht blijft houden met welke hulpmiddelen dan ook. Sterkte er mee. Bedankt dat je weer mee doet bij 52 weeks off...Gr Ingrid

Sylvia zei

Mooie kaart, Misseke.Leuk die strik.

Groetjes,
Sylvia.

Hazel zei

Thanks for entering all of my Craftyhazelnut's challenges with your lovely crafting - hope to see you again soon. x

Louise zei

Wat een super mooi kaartje heb je weer gemaakt Misseke.
Ik zou maar lekker voor de bril kiezen, je hebt maar 1 paar ogen! Ik heb ook een tijdje lenzen gehad, maar geef maar een bril, heb al 54 jaar dus gewoon een onderdeel van mij!


gr.LOuise

Linda zei

Hoi Misseke,
Wat heb je die drukke Daisy toch weer mooi ingekleurd!
Mooie combi vind ik het rood/blauw!
Ik ben er zelf ook fan van geworden sinds de Scandinavian lijn van Eline haha.
Lieve groet, Linda
PS succes met je ogen!

Mieke zei

Wat een lief kaartje, heel mooi!

martina's kaartjes zei

een heel erg mooi en leuk kaartje werd het,
geslaagd
grtjs,martina
x

Marjan zei

Mooie laagjes op je kaart, het plaatje komt ook zo mooi uit in het frame! Hopelijk kun je weer onbekommerd lenzen dragen, een bril is toch heel anders.

Rosina zei

Een prachtig kaartje Misseke, wat een geweldig lief stempeltje van daiseyen ook de stans eromheem is schitterend...
Succes met de ogen ....en een bril went wel hoor....ik draag er ook al heel lang een....

groetjes Rosina

Rose zei

So glad you joined us for our CHNC extra challenge this month with this wonderful creation!!
Hope to see you back for our next challenge :)