maandag 31 maart 2014

Teen Idol

Teen Idol - Kenny K digi
Wanted paperpad - Cosmo Cricket
Boekenvoordeel embossfolder
Labels stempels Craft Emotions Kraft labels
cijfers: Urban Stamps
wens: Marianne Design stempel
Caran d'Ache Supracolor Soft pencils
Walnut Stain Distress
********
Dit kaartje maakte ik begin maart voor een jarig neefje van ons.  Ik mag veronderstellen dat hij hem nu wel heeft gehad....
Het digitaal stempeltje is deze keer gekleurd met mijn aquarelpotloden, te gebruiken met water of terpentine.  Vaak doe ik het met terpentine zodat het stempeltje gewoon op een correspondentiekaartje kan worden afgedrukt, mijn printer werkt niet met het  dikkere aquarelpapier.  Met een nestabilities heb ik eerst een ovaal gestanst uit het kraft core papier en dan geembosst en afgeschuurd.  Alle papiertjes hebben handgestikte boordjes en bovenaan zitten 2 labeltjes verstopt.


De achtergrond is een stempeltje van Craft Emotions, gestempeld op papier van het Wanted padje.  Daarop de cijfers en de tekst gestempeld.
Het gebruikte bakkerskoord komt van een spoel die ik heb gevonden bij de Dille & Kamille kookwinkel.  Ik was wel tevreden over de kaart ;).

Allemaal hartelijk dank voor de beterschapswensen :), het gaat nu weer de betere kant uit.  

Dank jullie voor het langskomen :)
Misseke

********
I would like to enter the following challenge:

24 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een erg leuke stoere jongenskaart ! geslaagd werkje
grtjs,martina
x

jolanda zei

stoere kaart

Renate zei

Wat een schitterende kaart voor een jongen! Ik vind het toch altijd zo moeilijk, mannen en/of jongenskaarten.... maar het is jou prima gelukt!

Groetjes, Renate

Marjan zei

Mooi kleurwerk en een heel gaaf en stoer kaartje, Misseke! Leuk die labeltjes erin!

Ans Gilbert zei

Hoi Misseke,
Wat mooi gedaan, leuke digi, mooie achtergrond en de labels vind ik super, weer toppie gedaan...
Liefs Ans

Trijntje zei

Hoi Misseke, Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Groeten Trijntje

Linda zei

Hoi hoi,
Wat een stoer kaartje!!
Daar doet die digi al veel aan natuurlijk maar je kleurkunsten ook hoor!! Super mooi met die tinten en lichtdonker schakeringen.
Ook de indeling is super gaaf!!
Nog bedankt voor je leuke reacties trouwens!,
Liefs, Linda

Louise zei

Wat een leuke stoer kaart heb je gemaakt en die stempel vind ik gewoon Top en prachtig ingekleurd!.


gr.LOuise

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje Misseke,hier zal hij wel heel blij mee zijn geweest.Groetjes Joke

Margreet zei

Schitterend kaartje Misseke...en zoals altijd bij jou een prachtige afwerking.
Sorry dat ik je virusberichtje gemist had...dus alsnog beterschap...je hoort veel mensen over dit hardnekkige virus (mijn Joop is er ook mee behept)...nogmaals sterkte!
xxx Margreet

lenywim35 zei

Heel stoere kaart Misseke. Het weer betert voor jou niet erg, maar echt vorst was van de winter welkom Nu niet meer. hahaha
gauw beter worden Maar het allerbeste meis. gr leny w

Erica ♥ zei

Gaaf stoer kaartje, mooie kleuren ☺
Gezellige en fijne nieuwe week ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Irene zei

Super leuke en stoere kaart Misseke. Leuk die geemboste ovaal achter de stoere stempel en de tags maken het helemaal af!!

xx Irene

Scraptastische hobby zei

Wat een schitterende kaart met de labels en mooi jongens afdrukje en wat een prachtige embossing folder met de gefeliciteerd woorden, en heel mooi effect door het schuren!
Superdesuup Misseke!!!
Lieve groetjes van Gerie

GerJanne zei

Hoi Misseke,
wat een gaaf kaartje voor je neef. Die tags zijn zo leuk. Hou ik erg van Ik had even gemist dat je ziek was. Gelukkig dat je weer bijna beter bent! Kun je van het mooie weer genieten!
Groetjes,
GerJanne

Diny zei

Wat een mooie kaart Misseke....de labels zijn ook erg mooi!

Groetjes Diny

Hermien zei

Wat een leuke jongenskaart Misseke, hartstikke stoer

Groetjes Hermien

Corrie zei

Hallo Misseke
Wat een schatje van een kaart voor je neefje, prachtig papier en de stempel wauw super de super leuk, ook de labeltjes zijn prachtig erbij.
Lieve groetjes,Corrie

Hazel zei

Thank you so much for joining my Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge for March with your lovely creation - hope to see you again for the April challenge. x

Lia zei

Wat een onwijs leuk kaartje met dit stoere ventje,
groetjes Lia

Anita van Merode zei

Prachtige kaart, heerlijk stoer en prachtig geheel.
Groetjes Anita

Yvonne zei

Heel leuk gemaakt Misseke.
Groetjes,
Yvonne.

nans'creablog zei

Een prachtige kaart Misseke. Schitterend hoe je de labels hebt verwerkt.

Groetjes,
Nans

Marleen zei

Stoere kaart Misseke, echt knap gedaan hoor, voor jongens en mannen vind ik het altijd zo moeilijk. Maar het is je erg goed gelukt!
Groetjes, Marleen