zondag 10 maart 2013

Rose and Felix

Wee stamps digi Rose & Felix
First Edition Boho Chic paperpad
Friendship tickets sentiments - Whimsy
Old Paper Distress
******
A quick card for the Digi Sketch challenge a bit late but sick and all and I almost forgot.  I've coloured the digi with Spectrum Noirs and kept to the sketch.

Een vlugge kaart voor de Digi Sketch challenge want ik ben door ziek te zijn een beetje aan de late kant en ik was het bijna vergeten.  Ik heb de digi met Spectrum Noirs gekleurd en heb me verder aan de sketch gehouden.
 
Thanks for stoppin' by :).
Dank jullie wel voorhet langskomen :).  
********
I would like to enter the following challenge:
* Digi sketch challenge: Dear Friend, sketch and theme

1 opmerking:

Margreet zei

Aan je kaartje is niet te zien dat je ziek bent (geweest), Misseke...wat een mooie kleurencombi en prachtig ingekleurd. Wat tof van je om weer mee te doen met onze Digi Sketch Challenge....volgens mij ben jij onze trouwste volger!!
Beterschap verder.
xxx Margreet