woensdag 20 juni 2012

Little boxes - kleine doosjes


Waar ik met mijn gedachten was toen ik het zei tegen mijn Tante: ja dan maak ik je wel wat doosjes.  'k Dacht ik doe dat wel eventjes - niet dus en nooit meer ;).
Dekseltje is een aangepast malletje van Joy net zoals het kleine labeltje en het valse knoopje.

What I was thinking when I said to my aunt I will make you some boxes I don't know.  I thought easy peasy but not so and never again ;).
Cover, label and false button are dies from JoyCrafts.

Thanks for stoppin' by ;).
Dank je wel voor het langskomen ;)
Misseke

2 opmerkingen:

Kitty Dieleman. zei

Ja dat komt er van als je iets beloof,maar je heb wel eer van je werk want ze zijn heel mooi.
En zoveel volgens mij zijn ze allen met verschillend scrap papier.

Fijne avond en groetjes.

Kitty

Margreet zei

Wowzers Misseke, wat een werk moet dat zijn geweest....voortaan niet meer zo spontaan reageren....haha...ze zien er wel gaaf uit!
xxx Margreet