vrijdag 27 april 2012

Gilly's Caroling


Het gaat niet zo goed met mijn voorraad kerstkaarten dit jaar :(.  Er komen altijd projektjes tussen en dan blijven ze maar liggen.  Dit is de eerste in de reeks met het Jovial paperpadje van Basic Grey.  Ik kan onderhand wel een winkeltje gaan beginnen met paperpadjes maar ik ben vast niet de enigste ;).  Dus de hoogste tijd om ze eens flink te doen slinken of beter gezegd een poging tot ;).  
Dit digitje is van  Prairie Fairy Designs en heet Gilly's Caroling.  Ze is gekleurd met Spectrum Noirs en voor het bont heb ik gebruikt gemaakt van een parelpen.

Dank jullie wel voor het langskomen.
Groetjes, Misseke

4 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een geweldig kerstkaartje met mijn favoriete Gillian...als je wilt kun je meedoen met de challenge van Prairie Fairy?
xxx Margreet

Kitty Dieleman. zei

Wat een leuke kerstkaart zeg,die digi is erg leuk en mooi ingekleurd.
Ik ben blij dat ik niet alleen ben met zoveel papier,dozen vol en net weer een pakket met 30 grote vellen thuis gekregen,en paper pads niet te tellen zoveel.
Maar geniet van je hobby.

Groetjes Kitty

Louise zei

Geweldig leuke Kerstkaart heb je gemaakt, die digi is geweldig een prachtig ingekleurd.Ik probeer er ook altijd iedere week 1 te maken maar daar komt vaak wat tussen

gr.LOuise

Yvonne zei

Mooi kerstkaartje en een hele gave stempel.
Van papier heb je nooit genoeg.
Een fijn weekend.
Groetjes,Yvonne.