zaterdag 26 november 2011

Kerstschudkaart


'k Had eigenlijk gehoopt nog meerdere schudkaarten te maken maar helaas - ideëen genoeg maar tijd niet zo ;).  Dus toch maar de eerste plaatsen ;).
Het idee kreeg ik door het filmpje hierover op Peetjes Freubelsite en ook al is het een oude techniek 'k vond  het zelf toch weer nieuw - weer eens wat anders op een kaart.  En Peet was niet de enige ze schoten als paddestoelen uit de grond de schudfilmpies.  'k Vond die van Katherina Frei voor het Whiff of Joy Blog ook een ware inspiratie.

De mijne heb ik gemaakt met Labels 4 van Nestabilities en heb in het schudgedeelte gewoon papier gebruikt uit een paperblocje van Marianne Design.  De kerstbal is er bovenop gelegd en is een creatable (LR0182).  Het andere papier is uit het Country Christmas pretty paperblocje.  De schudbolletjes heb ik gekregen van een lief hobbymaatje ;).  Je kan allerlei dingetjes gebruiken om te schudden van zand tot bolletjes en zelfs de flowersoft is een ideale schudcompagnion.  Wat mij betreft op naar de volgende ;).

Dank jullie wel voor het langskomen.
Graag lees ik wat jullie er van vinden ;)
Groetjes, Misseke

4 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een geweldig leuk schudkaartje Misseke....en die gekleurde bolletjes zijn echt gaaf....ik heb een candy op mijn blog...als je zin hebt om mee te doen ben je van harte welkom!
Fijn weekend!
xxx Margreet

Wilma zei

Hallo Misseke,
Dat ziet er heeeeeel erg MOOI uit met die gekleurde bolletjes.....SUPER.
Nog een fijn weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Kitty Dieleman. zei

Heel mooi kaartje,en super zo zeg met het schud effect.Ook de oudere technieken zijn weer heel leuk om te doen.

Groetjes Kitty

Yvonne zei

Een mooi kerstkaartje en wat leuk de gekleurde schudbolletjes.
Groetjes,Yvonne.