maandag 2 mei 2011

Borduren met Sjaak

borduurpatroon: Sjaak van Went Hobbydols 62
3D plaatje: Marieke's Design
garen : Sulky Gütermann: roze:4046,
blauwgrijs 4028, groen: 4020 
****************
Een wat ouder borduurkaartje maar ik ben  momenteel bezig met kaarten voor allerlei verjaardagen en dan vind ik het een beetje sneu ze al te plaatsen voor de gelegenheid zich heeft voorgedaan.  En nu Pasen  voorbij is ben ik even gedoken in de reserve die ik nog niet had geplaatst.
Sjaak van Went is toch 1 van mijn favorieten kwa borduurborduren en ik hou nu eenmaal van symmetrische patronen die heel de kaart bedekken.  Het 3D plaatje, het garen en papier heb ik goed op elkaar kunnen afstemmen en was eigenlijk best tevreden over mijn kaart ;).

Fijne dag iedereen en 
Dank jullie wel voor het langskomen.
Groetjes, Misseke

5 opmerkingen:

Margreet zei

Hoi Misseke......ik vind inderdaad dat je best tevreden mag zijn over je kaart.....hij is heel mooi...alle kleuren passen prachtig bij elkaar!
xxx Margreet

Yvonne zei

Prachtig kaartje Misseke.
De kleuren passen goed bij elkaar.
Groetjes,Yvonne.

Gertie zei

Ja Misseke , ze blijven bij mij favoriet hoor je geborduurde kaarten , dit is ook helemaal mijn stijl , groetjes van Gertie

Eef zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Eef zei

Ha Misseke,

Wat een schitterend kaartje heb je weer
gemaakt meid!

Liefs Eef