vrijdag 7 december 2012

Bloemstukje

Vandaag is mijn Tante jarig - 86 wordt ze alweer - en vorig weekend zijn we naar België geweest om haar te vieren.  Voor de gelegenheid had ik dit bloemstukje gemaakt met papieren bloemetjes van Wild Orchid Crafts.  Daar ging de voorraad :).  Ze was er in ieder geval heel blij mee en dat is het voornaamste :).

Verder leef ik vandaag een beetje in de wolkjes :).
Mijn voorlaatste kaart is in de top 3 geraakt bij Willow Sketchie Challenge - niet te geloven.
En vandaag heb ik een gratis digi gewonnen bij Wags 'n Wiskers Challenge met de laatste kaart.
Voor iemand die pas een beetje begonnen is om aan wat challenges mee te doen is dit toch echt wel een enorme opsteker.  Superblij ben ik :).

Dank jullie wel voor het langskomen ;)
Misseke

2 opmerkingen:

Margreet zei

3x proficiat Misseke...kan me voorstellen dat je tante blij was met dit bloemstukje...en WOC heeft er vast nog meer te koop...lol...ontzettend gaaf idee!
En wat leuk dat je 2x met challenges gewonnen hebt...gewoon vaker meedoen...je maakt prachtige kaartjes...en deze 2 zijn écht gewonnen, niet ad random!!!
Ik hoop dat je wolkje niet te snel leegsneeuwt en wens je een heel fijn weekend!
xxx Margreet

Kitty Dieleman. zei

Zo jou dag kan zeker niet meer stuk zeg.
Gefeliciteerd met al deze super leuke dingen,ook Proficiat voor je tante,leuk dat bloemstukje dat je gemaakt heb hopelijk kan ze er nog jaren van genieten.
Fijn weekend en groetjes.

Kitty